FANDOM

Зорелом в житті

Опис Редагувати

Хвостолом (раніше — Зорелом) — величезний сухорлявий покритий шрамами темно-бурий смугастий кіт з довгою і густою шерстю, помаранчевими очима, рваними вухами, широкою плоскою мордою, з шрамами, і зламаним хвостом.

Родина Редагувати

Мати:

Тато:

Молочні брати:

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

''На волю!'' Редагувати

Зорелом був провідником Тіньового клану, коли Вогнелап увійшов у Громовий клан. На Зборищі він оголосив, що Тіньовому кланові потрібно розширювати територію, щоб вижити, на шкоду іншим кланам. Його воїни вже прогнали Вітряний клан з його земель, і Зорелом став погрожувати, що те саме буде і з іншими. Проте він все ж дав сусідам час подумати. Після обговорення цього питання Зорелом повідомив про вигнання Жовтоіклої, назвавши її небезпечною злочинницею, хоча не згадав її імені.

Не чекаючи наступного Зборища, Зорелом послав Кігтеморда вкрасти кошенят Грозового племені, що той і зробив, убивши при цьому Плямолистку. Ця крадіжка змусила Громовий клан організувати рятувальний патруль, який об'єднався з вигнаними старійшинами Тіньового клану та Жовтоіклої і вступив у бій зі Зореломом і його командою. У цій битві Жовтоікла билася з ним сама, і в сутичці Зорелом зізнався у вбивстві Зорещерба. Вогнелап допоміг Жовтоіклій перемогти Зорелома, і він був вигнаний з клану разом зі своїми друзями.

''Вогонь і крига'' Редагувати

Зорелом і його свита стали волоцюгами. Він напав на табір Громового клану, коли в ньому майже не було воїнів. Проте допомога прийшла вчасно, і цей напад було відбито. Зорелому ж Жовтоікла видряпала очі, він втратив життя і став бранцем. Синьозірка позбавила його провідницького імені і знову веліла називати його Хвостоломом.

''Ліс таємниць'' Редагувати

Хвостолом залишився в таборі Громового клану. До нього приставили охоронця, який, втім, часто не заважав кошенятам знущатися над бранцем. Так, Хмарко й інші малюки нападали на Хвостолома, а Темносмуг навіть не намагався їх зупинити, поки не втрутився Вогнесерд і не припинив знущання. Завдяки Жогвтоіклій його стали виводити в ліс прогулятися. Жовтоікла дбала про нього, вилизували йому шерсть і бурмотіла слова розради, однак Хвостолом залишався байдужим до її турботи.

Одного разу Вогнесерд побачив, як Хвостолом і Тигрокіготь вилизують один одного і дружньо розмовляють, що дало Вогнесерду привід засумніватися в жорстокості Тигрокігтя. Клани, які дізналися, що Громовий клан тримає в полоні Хвостолома, обурилися і зажадали позбутися від нього, але Синьозірка відмовилася це робити. Тоді Тіньовий клан об'єднався з Вітряним кланом, і вони напали на Громовий клан, прагнучи розправитися з полоненим. Громовий клан відбив напад.

Як виявилося, Тигрокіготь змовився з Хвостоломом і привів у табір волоцюг, в тому числі і колишніх соратників Хвостолома. Зав'язалася битва, в якій Хвостолом напав на Порохошуба, який охороняв його. Підоспілий загін Річкового клану допоміг Громовим воїнам прогнати нападників, які кинули Хвостолома на галявині. Після бою Жовтоікла відвела сина в свій намет і стала за ним доглядати. Вона дала йому ягоди тису, знаючи, що у нього залишилося остання життя. Після того, як він з'їв їх, вона зізналася йому, що вона його мати і що час припинити це божевілля. Отрута ягід отруїла Хвостолома, і він помер.

Галерея Редагувати

Фоторгафії в житті Редагувати

Кіт сугастий

Випадкова вікі