FANDOM

Кіт що ховаеться за листям

Опис Редагувати

Носошморг - маленький сіро-білий котик з текучим носом, недоглянутою шерстю, темно-бурштиновими очима, які сльозяться і сірою мордочкою. Не може вилікувати свою застуду, хоч і є медикотом.

Родина Редагувати

Мати:

Тато:

Брат:

Молочний брат:

Біографія Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

''На волю!'' Редагувати

До того, як Жовтоіклу вигнали з Тіньового клану, Носошморг був її учнем. Вогнелап вперше бачить його на Зборищі. Після Зборища Вогнелап розповідає Жовтоіклій про Носошморга, і та говорить, що не вірить, що він став медикотом, адже він навіть не може вилікувати свій нежить.

Коли Жовтоікла оглядає викрадених кошенят, Носошморг подає їй павутину.

''Вогонь і крига'' Редагувати

Носошморг отримує знамення про те, що новим воєводою Тіньового клану буде Чорноногий, про що останній повідомляє всім на Зборищі. Потім, коли Вогнесерд бачить хворого Сіросмуга, він думає, що той схожий на вічно хворого Носошморга. Пізніше, під час сварки на Зборищі, хмари затуляють місяць, і Носошморг скрикує, що це Зореклан гнівається на клани, оскільки Зборище має проходити при світлі.

''Ліс таємниць'' Редагувати

В цій книзі він був вказаний у списку котів, але практично не зустрічався.

''Здіймається буря'' Редагувати

Носошморг знаходиться разом з Ночезорем як раз в той момент, коли над табором пролітає сова.

Пізніше Носошморг приходить на Зборище заздалегідь, щоб оголосити, що хвороба з Тіньовому кланові пішла. Високозорий запитує його, чому Тіньовий клан прийшов так пізно. Носошморг відповідає, що Ночезір помер. Білошторм запитує, чи став Попелюх провідником, на що лікар відповідає, що той помер одним з перших.

Кривозір запитує, хто став провідником Тіньового клану. Носошморг говорить про швидку появу нового провідника. Вогнесерд хоче розповісти йому про смерть його колишньої наставниці Жовтоіклої, але Носошморг оточений щільною юрбою котів. Вогнесерд замислюється, як би Носошморг відреагував на смерть Жовтоіклої, адже він останнім часом бачив стільки смертей, що смерть наставниці для нього нічого не значить. Але все ж рудий воїн розуміє, що Жовтоікла і Носошморг були дуже близькі до вигнання кішки з Тіньового клану.

Вогнесерд підкликає Носошморга, і той з видним полегшенням виходить до нього з натовпу. Вони всідаються під старим дубом, і Вогнесерд розповідає Носошморгу про смерть Жовтоіклої. Очі медикота скорботно затуманюються, і Вогнесерд додає, що Жовтоіклла намагалася врятувати свою одноплемінницю.

Галерея Редагувати

Фотографії в житті Редагувати

Носошморг...

Випадкова вікі