FANDOM

Опис Редагувати

Ляпко

Ляпко - товстий, неповороткий чорно-білий кіт з густим хутром,

бурштиновими очима і білим кінчиком хвоста.

Біографія Редагувати

Цикл ''Пророцтва починаються'' Редагувати

''На волю!'' Редагувати

Коли Рудько жив у Двоногих, Ляпко був його найкращим другом. Перший раз Ляпко згадується, коли гукає Рудька біля паркану. Ляпко запитує його, чи не йде той ліс, і, коли Рудько киває у відповідь, намагається відмовити його від цієї затії. Але до того часу Рудько вже прийняв остаточне рішення, і Ляпко, попередивши його наостанок про небезпечних мешканців лісу, (про які розповів Генрі,) та зістрибує з паркану до себе в садок.

На наступний день Ляпко знову розмовляє з Рудьком. Він розпитує його про те, що трапилося з ним у лісі. Розповідь Рудька про його зустрічі з дикими котами вражає Ляпка. Коли Рудько каже, що хоче вступити в Громовий клан, Ляпко страшенно засмучується і благає його не йти. Але йому знову-таки не вдається переконати одного. Залишок ранку Ляпко і Рудько проводять, відвідуючи своїх друзів і сусідів, прогулюючись останній раз разом по знайомих місцях.

Пізніше Ляпко зустрічається з Рудьком, вже Вогнелапом, коли той полює в лісі. Спочатку вони не пізнають один одного, і Вогнелап навіть нападає на старого приятеля, але потім вони починають жваво базікати.

''Вогонь і крига'' Редагувати

В цій книзі він був вказаний у списку котів, але практично не зустрічався.

''Ліс таємниць'' Редагувати

''Здіймається буря'' Редагувати

Галерея Редагувати

Фотографії в житті Редагувати

Кіт сидить

Випадкова вікі