FANDOM

Кішка кривляється..

Жовтоікла - темно-сіра кішка з широкою приплюснутою мордою, кирпатим носом, рваними вухами і помаранчевими очима.

Родина Редагувати

Мати:

  • Brightflower (можливо, Яскравоцвітка)

Тато:

  • Brackenfoot (можливо, Папоротеногий)

Брати:

  • Mintkit (можливо, М'ятко)
  • Nutwhisker (можливо, Горіховус)

Сестри:

  • Rowanberry (можливо, Рябоягода)
  • Marigoldkit (можливо, Календулове кошеня)

Син:

Пара:

Біографія Редагувати

Цикл ''Пророцтва починаються'' Редагувати

''На волю!'' Редагувати

Жовтоікла — колишня медикицька Тіньового клану. Вона заходить на територію Громового клану, де її знаходить юний новак Вогнелап. Між ними зав'язується бійка, Вогнелап перемагає її. Жовтоікла просить убити її, але Вогнелап відмовляється і дає їй щойно спійманого кролика, вона приймає частування. Патруль Громових котів виявляє їх і веде Жовтоіклу в табір. Темносмуг пропонує вбити її, але Синьозірка не хоче цього робити. Жовтоікла стає полонянкою Громового клану.

У покарання за з'їденого разом з Жовтоікою кролика Вогнелап повинен піклується про неї, змінюючи підстилки і приносячи їй їжу. Коли до Жовтоіклої підбігає кошеня, та сичить на нього. Вогнелап запитує, чому вона так налякала кошеня, на що та відповідає, що приносить неприємності кошенятам.

На Зборищі Зорелом повідомляє, що вони вигнали з клану кішку, яка небезпечна для кошенят. Громові коти підозрюють, що це Жовтоікла. Вогнелап попереджає Жовтоіклу про небезпеку і просить бігти, але та залишається в таборі. Тигрокіготь з Темносмугом вже виносять її з гніздечка, але лідерка наказує їм зупинитися. Синьозірка дозволяє Жовтоіклій залишитися в таборі, говорячи, що Зорелом не назвав її імені.

Під час нападу Тіньового клану на табір Громового клану Жовтоікла захищає дитячу від Чорноногого, воєводи Тіньового клану, і заслуговує на довіру Громових котів. Коли Кігтеморд викрадає кошенят Морозошубки і вбиває Плямолисту, Жовтоікла йде з табору. Громові коти звинувачують в крадіжці кошенят. Синьозірка посилає Вогнелапа на пошуки Жовтоіклої. Коли він знаходить Жовтоіклу на території Тіньового клану, вона розповідає йому свій план порятунку кошенят. В цей час до них приєднується патруль Громових котів.

Повернення додому З допомогою старійшин Тіньового клануі Громові коти нападають на табір Тіньового клану. Під час битви Жовтоікла дізнається, що Зорелом вбив Зорещерба. Коти виганяють Зорелома і його поплічників із Тіньового клану і кошенят забирають назад.

Коли коти повертаються в табір Громового клануі, Вогнелап пояснює, що Жовтоікла врятувала кошенят. Синьозірка пропонує Жовтоіклій стати новою медикицькою Громового клану. Та охоче приймає пропозицію і говорить, що тепер її будинок — Громовий клан.

''Вогонь і крига'' Редагувати

''Ліс таємниць'' Редагувати

''Здіймається буря'' Редагувати

Галерея Редагувати

Фотографії в житті Редагувати

Жовтоікла

Випадкова вікі